- Menu przedmiotowe
- Urząd Gminy
- Nabory i konkursy na wolne stanowiska
- Ogłoszenia o konkursach
- Rok 2020
Ogłoszenie o naborze na stanowisko ds. ochrony zabytków, melioracji, leśnictwa oraz utrzymania porządku w gminie
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Wójt Gminy Łambinowice ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Łambinowicach, ul. Tadeusza Zawadzkiego 29
REFERENT NA SAMODZIELNYM STANOWISKU DS. OCHRONY ZABYTKÓW, MELIORACJI, LEŚNICTWA ORAZ UTRZYMANIA PORZĄDKU W GMINIE
Zatrudnienie: na czas określony (3 miesiące) z możliwością przedłużenia
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Wymiar czasu pracy: pełny wymiar czasu pracy
1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) ukończony 18 rok życia i posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
c) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) nieposzlakowana opinia,
e) brak przeciwskazań zdrowotnych do pracy na w/w stanowisku,
f) wykształcenie wyższe.
2. Wymagania dodatkowe:
- Doświadczenie zawodowe: mile widziane doświadczenie w pracy w administracji publicznej
- znajomość przepisów z zakresu utrzymania czystości i porządku w gminie,
- znajomość przepisów z zakresu prawa wodnego,
- znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska dotyczących leśnictwa i wycinki drzew,
- znajomość przepisów z zakresu ochrony zabytków i opieki nad zabytkami,
- znajomość zasad funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego,
- znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego,
- prawo jazdy kat. B,
- znajomość obsługi komputera, urządzeń biurowych, programów komputerowych (m.in. Excell, MS Word, OpenOffice).
3. Predyspozycje osobowościowe:
- Kreatywność, zaangażowanie w pracy, własna inicjatywa,
- odpowiedzialność w zakresie wykonywanych obowiązków służbowych, rzetelność, sumienność, terminowość, samodzielność w realizowaniu zadań,
- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność analizy i poprawnego wyciągania wniosków oraz organizacji pracy własnej,
- wysoka kultura osobista w kontaktach personalnych.
4.1 Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:
- Zadania główne: Zapewnienie realizacji zadań z zakresu ochrony zabytków, melioracji, leśnictwa oraz utrzymania czystości i porządku w gminie zgodnie z planowanymi wydatkami bieżącymi, określonymi w uchwale budżetowej Gminy Łambinowice, w tym:
- Przygotowywanie, składanie koordynowanie i rozliczanie wniosków do UE i innych źródeł finansowania w zakresie realizowanych zadań,
- Realizacja zadań z zakresu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy poprzez realizację zadań wynikających z Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku.
- Prowadzenie spraw z zakresu melioracji i łąkarstwa,
- Realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie środowiska odnoszących się do wydawania zezwoleń na usunięcie drzew i krzewów, wydawanie zaświadczeń o legalności pochodzenia drewna, organizowanie akcji zadrzewień, ustalanie kar za samowolne usunięcie drzew lub krzewów, utrzymanie i bieżąca pielęgnacja terenów zielonych gminy (parków, zieleńców, skwerów, itp.).
- Prowadzenie spraw z zakresu łowiectwa.
- Prowadzenie spraw z zakresu usuwania azbestu.
- Realizacja zadań wynikających z ustawy Prawo wodne.
- Prowadzenie spraw w dziedzinie muzealnictwa i ochrony zabytków.
- Udział w komisjach szacujących szkody w rolnictwie powstałych w wyniku klęsk żywiołowych, współpraca z rolnikami gminy.
- Współdziałanie z właściwymi organami samorządu wojewódzkiego, powiatowego oraz innymi instytucjami.
- Przygotowywanie projektów aktów prawnych wydawanych przez Wójta oraz projektów uchwał i innych materiałów wnoszonych pod obrady Rady Gminy i Komisji.
- Przygotowywanie projektów odpowiedzi na skargi i wnioski mieszkańców oraz podejmowanie działań zapewniających należyte i terminowe ich załatwianie, przyjmowanie interesantów i udzielanie im wyjaśnień.
- Przygotowywanie materiałów i projektów odpowiedzi dotyczących udzielania informacji publicznej, w ramach powierzonego zakresu czynności.
- Współpraca z innymi stanowiskami pracy w Urzędzie Gminy Łambinowice.
- Przygotowywanie przedmiotu zamówienia w zakresie spraw załatwianych na danym stanowisku pracy, a wymagających zastosowania procedury zamówień publicznych.
- Właściwe gromadzenie, przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji wynikającej z zakresu obowiązków, przekazywanie akt do archiwum.
- Usprawnianie własnej organizacji, metod i form pracy.
- Zapewnienie sprawnej merytorycznej i uprzejmej obsługi interesantów.
4.2. Zadania pomocnicze: wg potrzeb.
4.3. Zadania okresowe: opracowywanie danych do sprawozdań i analiz.
5. Miejsce pracy znajduje się w budynku Urzędu Gminy w Łambinowicach na parterze, bez podjazdu dla osób niepełnosprawnych. Praca na stanowisku objętym naborem będzie wykonywana w pełnym wymiarze czasu pracy. Wykonywanie zadań na stanowisku będzie wymagało pracy z monitorem komputerowym, urządzeniami biurowymi (typu: fax, drukarka, kserokopiarka, itp.). Praca będzie wymagała częstych wyjazdów w
teren.
6. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie Gminy w Łambinowicach w miesiącu poprzedzającym ogłoszenie o naborze nie przekroczył 6%.
7. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys – CV,
- oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz dotychczasowe zatrudnienie,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- własnoręcznie podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji,
- w przypadku osób, które chcą skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych (tj. Dz.U.2016.902 ze zm.) – kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
- oświadczenie o stanie zdrowia niezbędnym do pracy na danym stanowisku,
- referencje.
Kwestionariusz osobowy oraz oświadczenia należy opatrzyć własnoręcznym podpisem.
8. Miejsce i termin składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy w Łambinowicach, lub pocztą na adres Urzędu (ul. Tadeusza Zawadzkiego 29, 48-316 Łambinowice). Zarówno aplikacje złożone bezpośrednio, jak i przesłane pocztą winny być złożone w zaklejonej kopercie z dopiskiem:
„Dotyczy naboru na samodzielne stanowisko Referenta ds. ochrony zabytków, melioracji, leśnictwa oraz utrzymania czystości i porządku w gminie„ w terminie do dnia 13 lipca 2020 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
W przypadku aplikacji przesłanych pocztą liczy się data wpływu do UG.
9. Nabór składa się z II etapów :
I etap – wstępna selekcja kandydatów – analiza dokumentów aplikacyjnych pod względem formalnym i zakwalifikowanie kandydatów do dalszego postępowania kwalifikacyjnego,
II etap - selekcja końcowa kandydatów: test i rozmowa kwalifikacyjna.
Informacja o ilości kandydatów, którzy spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostanie ogłoszona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.lambinowice.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Łambinowicach, ul. Tadeusza Zawadzkiego 29.
Kandydaci, którzy przejdą wstępną selekcję zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie dalszego postępowania kwalifikacyjnego. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej bip.lambinowice.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy ( przy ul. Tadeusza Zawadzkiego 29, 48-316 Łambinowice).
Łambinowice, dnia 23 czerwca 2020 r.
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), informujemy o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych oraz o przysługujących Państwu prawach:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy Łambinowice jest Urząd Gminy Łambinowice, ul. Tadeusza Zawadzkiego 29, kod pocztowy 48-316 Łambinowice.
- We wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z przysługujących Pani/Panu praw związanych z przetwarzaniem udostępnionych danych osobowych może się Pani/Pan kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Urzędzie Gminy Łambinowice za pomocą adresu dziadkiewicz.kancelaria@poczta.onet.eu.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji obecnego procesu rekrutacyjnego na podstawie ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks pracy oraz ustawy z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (art. 6 ust. 1 lit. b RODO). W przypadku podania danych osobowych wykraczających poza zakres wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze, Pani/Pana dane będą przetwarzane na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać cofnięta pisemnie w dowolnym czasie.
- Okresy przechowywania danych osobowych:
- dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych;
- dokumenty aplikacyjne nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów, wymienionych w protokole z przeprowadzonego naboru, będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z kandydatem, który wygrał nabór. Po tym okresie zostaną zniszczone przez pracownika na stanowisku organizacji i kadr;
- dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów, zostaną zniszczone przez pracownika na stanowisku organizacji i kadr niezwłocznie po ogłoszeniu wyniku końcowego naboru, nie późnej niż po upływie 3 miesięcy od ogłoszenia wyniku końcowego naboru.
- Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
- W przypadku stwierdzenia naruszenia przepisów RODO podczas przetwarzania Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie danych wynikających z przepisów prawa jest niezbędne, aby uczestniczyć w obecnym postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne.
- Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane i udostępniane wyłącznie podmiotom uprawnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku wygrania naboru dane osobowe wybranego kandydata w zakresie imienia i nazwiska oraz adresu zamieszkania w myśl przepisów Kodeksu cywilnego zostaną umieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Łambinowice na okres co najmniej 3 miesięcy.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane poza obszar Unii Europejskiej.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.