- Menu przedmiotowe
- Zamówienia publiczne
- Zamówienia poniżej 130 tys. zł. netto
- Rok 2020 - do 30 tys. Euro
Zakup sprzętu komputerowego w ramach grantowych środków Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa ZDALNA SZKOŁA+
Znak: IZ.2600.5.2020 Łambinowice, dnia 18.05.2020 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Dla zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej w art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający: Gmina Łambinowice
zaprasza do złożenia oferty cenowej na zakup sprzętu komputerowego w ramach grantowych środków Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa ZDALNA SZKOŁA+.
1. Przedmiot zamówienia
W ramach grantu zamierza się zakupić laptopy do nauki na odległość dla uczniów w ilości i o parametrach podanych poniżej.
Lp. |
Sprzęt |
Minimalne parametry |
Planowana ilość sztuk |
1. |
Laptop |
Parametry minimalne: Procesor; Intel Core i3 (8 generacji) Gwarancja: 24 miesiące |
22 szt. |
2. |
Mysz komputerowa |
Mysz przewodowa lub bezprzewodowa |
22 szt. |
W związku z zakwalifikowaniem Gminy Łambinowice na potrzeby projektu do III kategorii jst. ilość środków przeznaczonych na ten cel jest ściśle określona. Oferta, której całkowita kwota przekroczy środki otrzymane w ramach grantu zostanie odrzucona. Oferowany sprzęt winien być sprzętem nowym.
2. Termin realizacji zamówienia
Oczekiwany termin realizacji zamówienia do 12 czerwca 2020 r. Szybszy termin realizacji jest jednym z kryteriów oceny ofert.
3. Okres gwarancji
Zgodnie z wytycznymi projektu ZDALNA SZKOŁA+ okres gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesiące.
4. Kryteria brane pod uwagę przy ocenie ofert
Do oceny ofert będą miały zastosowanie następujące kryteria:
1. Najkorzystniejszy współczynnik efektywności cenowej – kryterium 70%
Pi (C) = Cmin * Max(C) / Ci
Gdzie:
-
Pi (C)
Ilość punktów jakie otrzyma oferta ”i” za kryterium ‘’Cena’’
Cmin
Najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert
Ci
Cena oferty ‘’i’’
Max(C)
Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za kryterium ‘’Cena’’
2. Parametry techniczne wyższe od podanych minimalnych – kryterium 10%,
3. Aspekty społeczne - polegające na zaoferowaniu przez oferenta dodatkowych bezpłatnych elementów wyposażenia lub akcesoriów ułatwiających naukę i pracę na odległość (np. słuchawki, mikrofony, oprogramowanie, itp. - bez uwzględniania oprogramowania rozpowszechnianego na bezpłatnych licencjach) - kryterium 10% (liczony proporcjonalnie, gdzie najmniejsza ilość dodatków to 0% a największa to 10%),
4. Termin wykonania zamówienia krótszy niż 12 czerwca 2020 r. - kryterium 10% (liczony jako wartość odwrotnie proporcjonalna, gdzie najkrótszy termin to 10%, najdłuższy to 0%),
5. Sposób przygotowania oferty
Zamawiający nie narzuca wzoru oferty, może być ona przygotowana tak jak robi to oferent zwyczajowo. Należy sporządzić ją w formie pisemnej, w języku polskim.
Oferta powinna zawierać następujące informacje:
- nazwę, adres, NIP i dane kontaktowe oferenta,
- ilość oferowanych sztuk laptopów,
- wartość całkowitą oferty razem; netto i brutto,
- parametry oferowanych laptopów, jeśli są wyższe od wskazanych minimalnych,
- dodatkowo, bezpłatnie oferowane elementy lub akcesoria, jeśli są oferowane,
- termin wykonania zamówienia,
- imię i nazwisko oraz podpis osoby upoważnionej do jej złożenia.
6. Warunki udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą brać udział wszyscy oferenci, którzy nie podlegają wykluczeniu z możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 1 ustaw PZP. Złożenie oferty jest jednoznaczne ze złożeniem oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu.
Postępowanie może zostać unieważnione w przypadku braku akceptacji wniosku o przyznanie grantu lub nie podpisania umowy o przyznanie środków na cel niniejszego zamówienia oraz w przypadku braku oferty spełniającej warunki zapytania. W przypadku unieważnienia zapytania z powodu braku odpowiedniej oferty zakłada się możliwość negocjacji z wybranymi oferentami, którzy złożyli oferty w unieważnionym postępowaniu.
7. Miejsce i termin złożenia oferty
Oferty należy złożyć w terminie do 26 maja 2020 r. na adres: Urząd Gminy Łambinowice, ul. Tadeusza Zawadzkiego 29, 48-316 Łambinowice, lub na skrzynkę ePUAP Urzędu Gminy Łambinowice, lub e-mailem na adres , lub .
8. Oferent, któremu zostanie udzielone zamówienie otrzyma wynagrodzenie po przekazaniu sprzętu na podstawie faktury VAT w terminie 14 dni od jej wystawienia.
9. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami
Osobami upoważnionymi do kontaktów z wykonawcami są;
- Pan Marek Woźniak – pracownik UG Łambinowice, tel. 77 4 311 300 w. 218, e-mail: ,
- Pani Anna Pędziwiatr – Dyrektor ZEAO w Łambinowicach, tel. 77 4 311 300 w. 208, e-mail:
Pełna treść zapytania ofertowego: Zapytanie ofertowe nr IZ.2600.5.2020 (995,18KB)
Protokół z postępowania o udzielenie zamówienia: Protokół (754,00KB)